Huisregels

Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele huisregels die Be Beautiful Schoonheidsinstituut in acht neemt.

Het maken van een afspraak:
Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraken tijdig in te plannen.

Omdat we iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 minuten op voorhand).

Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik U voor het maken van een afspraak een sms te sturen of een boodschap in te spreken op mijn voicemail.

Vergeet in beide gevallen ook niet even uw persoonlijke gegevens achter te laten (naam, voornaam en gsm nummer).


U krijgt uw afspraak bevestigd via e-mail.


 

Wees op tijd:
Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

U dient ongeveer 10 tot 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen.

Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 minuten op voorhand).


Te laat komen:
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor U vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

Van het moment dat U 15 minuten te laat bent, wordt een nieuwe afspraak voor een behandeling ingepland en wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.


Verhindering of annulering van de afspraak:
U kunt uw afspraak tot 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere cliënt.

Indien U de verzorging binnen de 24u annuleert, wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.

Dit kan uitsluitend enkel via sms of telefonisch.

 

Betaling:
Betalingen gebeuren uitsluitend cash en meteen na afloop van de behandeling.
 

Klachten of ontevreden:

Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Indien u een opmerking heeft over een verzorging of een andere vraag, gelieve dit te melden. Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd. Deze worden op een discrete manier behandeld.

Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. Dit is een extra motivatie.

 

Cadeaubonnen:
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar en is niet in geld terugbetaalbaar en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.

Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.
 

Privacy:
Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Be Beautiful schoonheidsinstituut en worden niet verstrekt aan derden.